سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرا و طراحی روف گاردن

اجرا و طراحی روف گاردن

در هنگام طراحی روف گاردن باید به جزئیاتی مانند زهکشی و خاک مناسب توجه کرد. همچنین مصالح مورد استفاده برای ساخت روف گاردن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

نکات طراحی روف گاردن

قبل از صحبت در خصوص نکات طراحی روف گاردن، باید در خصوص روف گاردن نیز اطلاعاتی داشته باشیم. ترجمه این واژه به معنای بام باغ یا بام سبز می باشد. امروزه به دلایل مختلف، بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها فاقد حیاط هستند. در نتیجه اکثر ساکنان این خانه ها از داشتن فضای سبز محروم هستند.‌ اما می توان با استفاده از بام، این امکان را فراهم کرد تا این آپارتمان ها نیز فضای سبز داشته باشند. طراحی روف گاردن، فضایی را فراهم می کند که برای برگزاری دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. شاید تصور کنید که پشت بام خانه ها برای داشتن باغچه و فضای سبز مناسب نیستند؛ اما باید گفت این کار با کمک مصالح و ابزار مناسب امکان پذیر است.‌ به غیر از گیاهانی که برای طراحی به کار می روند؛ فضا سازی های مختلفی نیز با توجه به مساحت بام انجام می شود.

 

مزایای استفاده از روف گاردن

داشتن یک فضای سبز و زیبا در بام هر خانه ای می تواند برای تمام ساکنان آن محیط مفید و لازم باشد. وجود گیاهان در بام خانه علاوه بر این که به پاکیزگی هوا کمک می کند؛ می تواند به جذب گرمای کم تر نیز کمک کند.

 

موارد مرتبط با این موضوع

پوکه بادامی

خرید خاک

خرید ماسه

فروش کود