سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمدید بیمه شخص ثالث ایران

?

  

تمدید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه شخص ثالث، خودروی بیمه گذار را در برابر تعهدات ناشی از صدمات وارده به شخص ثالث یا آسیب رساندن به اموال شخص ثالث توسط خودروی بیمه شده، بیمه می کند. در چنین سناریویی، شخص ثالث به احتمال زیاد برای درمان جراحات یا ترمیم خسارات از مالک خودرو غرامت مطالبه خواهد کرد. در مورد تعهدات شخص ثالث، پرونده تشکیل می شود و شرکت بیمه خودروی مالک، خسارت شخص ثالث را جبران می کند. این توضیحی ساده از نحوه عملکرد بیمه شخص ثالث است. اما لازم است در مورد تاریخ تمدید بیمه شخص ثالث ایران خود محتاط باشید.

تمدید بیمه شخص ثالث?

نتیجه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث

توجه داشته باشید که بیمه شخص ثالث جزئی از اسناد اتومبیل است. بنابراین اگر تمدید این بیمه دیر انجام شود منجر به جریمه شدن بیمه گذار می شود. در این نوع جریمه بیمه گذار برای تمدید بیمه نامه خود باید علاوه بر حق بیمه، مبلغ جریمه را به ازای هر روز دیرکرد، پرداخت نماید. بنابراین توصیه ما این است که سعی کنید با مراجعه به موقع به نمایندگی بیمه ایران، قبل از فرا رسیدن تاریخ انقضای بیمه نامه اقدام به تمدید بیمه خود کنید. همچنین احتمال وقوع تصادف در روزهای اولیه انقضای بیمه نامه شما همواره وجود دارد که در صورت وقوع، شرکت بیمه کننده هیچ تعهدی نسبت به جبران خسارت ندارد.

 

مراحل تمدید بیمه شخص ثالث ایران

1-   با در دست داشتن بیمه شخص ثالث و مدارک شناسایی خود به نمایندگی بیمه ایران مراجعه کنید.

2-   در نمایندگی شرایط جدید در بیمه نامه و تغییرات اعمال شده در قراداد جدید بررسی می شود.

3-   فرم مورد نظر برای تمدید بیمه شخص ثالث تکمیل می شود.

 

علاوه بر این، امروزه شما می توانید برای تمدید بیمه شخص ثالث ایران خود به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید. برای تمدید اینترنتی بیمه نامه کلیه مراحل توسط شما انجام شده و در سیستم ثبت می شود. پس از آن کارشناسان درخواست شما را بررسی می کنند و در نهایت بیمه نامه جدید شما از طریق پست به آدرس شما ارسال می گردد.

بیمه شخص ثالث بیمه ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه شخص ثالث ایران

 

?