سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران روف گاردن

?

  

رستوران روف گاردن

بدون شک کیفیت و مرغوبیت غذا اولین ویژگی یک رستوران خوب است. این ویژگی شرط لازم است اما کافی نیست! طراحی یک دکوراسیون زیبا یک عامل مهم و بسیار تاثیر گذار در جذب مشتری است. در میان رستوران‌های شیک با دیزاین‌های متنوع، رستورانی در مسابقه جذب مشتری برنده است که از به‌روزترین ایده‌های دکوراسیون بهره‌مند باشد.

طراحی روف گاردن?

یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین ایده‌های معماری مدرن ساخت روف گاردن بر بام ساختمان‌ها است. این ایده را می‌توان در طراحی یک رستوران شیک به کار گرفت و یک فضای دنج برای صرف غذا طراحی کرد. ایده رستوران روف گاردن با توجه به علاقه مردم به صرف وعده‌های غذایی در فضای باز و در ارتباط با طبیعت می‌تواند بسیار موفق باشد. تجربه حضور در یک محیط دلنشین و به‌ یاد ماندنی به طور غیر مستقیم بر ذهن مشتریان تاثیر می‌گذارد و تصویر رستوران روف گاردن را در ناخوداگاه آن‌ها ثبت می‌کند‌. صرف غذا در رستوران روف گاردن خاطره خوشی در ذهن مشتریان ثبت می‌کند و آن‌ها را برای انتخاب دوباره آن جا مجاب می‌کند.

مزایای رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن علاوه بر این که محیط جذاب و دوست‌داشتنی برای مشتریان است مزایای دیگری نیز دارد. به طور خلاصه مزایای رستوران روف گاردن را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  • حذف آلودگی‌های محیطی به خاطر وجود گیاهان
  • متعادل کردن دمای محیط
  • حذف سر و صداهای مزاحم
  • گسترش فضای کاربردی رستوران به واسطه استفاده بهینه از فضای بام

طراحی رستوران روف گاردن

طراحی رستوران روف گاردن قبل از هر چیزی تحت تاثیر پارامترهایی نظیر مقاومت بام است و به همین دلیل باید توسط کارشناسان و متخصصان طراحی انجام شود. قدم بعدی برای طراحی رستوران روف گاردن ایزولاسیون و عایق بندی بام و فراهم کردن تجهیزات آبیاری است.

گیاهان مهم‌ترین جزء طراحی روف گاردن هستند. بهتر است در طراحی رستوران روف گاردن از چند نوع گیاه و درختچه استفاده شود. برای این که رستوران روف گاردن همیشه  حتی در پاییز و زمستان جذابیت‌ خود را حفظ کند باید از گیاهان همیشه سبز مثل درختان سوزنی برگ، درختچه میخک هندی، درختچه پیچ امین الدوله، ارغوان و استفاده شود.

آلاچیق نیز از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی رستوران روف گاردن است. آلاچیق‌ها در شکل‌ها و ابعاد متفاوت و از جنس انواع متریال ساخته می‌شوند. انتخاب آلاچیق باید با توجه به سبک طراحی رستوران روف گاردن انجام شود. آلاچیق‌هایی از جنس ترمووود و چوب پلاست به خاطر وزن کم و مقاومت بالا در برابر آسیب‌های محیطی انتخاب‌های بهتری هستند.

موارد مشابه دیگر:

اجرای مبلمان فضای سبز

اجرای استخر

اجرای برکه

نگهداری فضای سبز

حراج گل و گیاه در تهران

حراج گل و گیاه در کرج

 

?